dc.contributor.advisor |
Čáp, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Švadlenková, Iveta |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:22Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:22Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55796 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá sestavením strategického plánu společnosti Multitrans CZ s.r.o. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti postupů při tvorbě strategického plánu. Důležitou a velmi obsáhlou částí je analýza společnosti. Je v ní zahrnuto představení společnosti, předmět podnikání, SWOT analýza, analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, finanční analýza. Třetí část obsahuje strategický plán, tedy vyhodnocení analýz, stanovení strategických cílů a návrh opatření pro dosažení stanovených cílů. Ve čtvrté části je zhodnocení navržených opatření. |
cze |
dc.format |
101 s. |
cze |
dc.format.extent |
4959979 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
strategické plány |
cze |
dc.subject |
strategické cíle |
cze |
dc.subject |
přepravní firmy |
cze |
dc.subject |
strategic plans |
eng |
dc.subject |
strategic aims |
eng |
dc.subject |
transport companies |
eng |
dc.title |
Strategický management firmy Multitrans CZ s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Strategic management for Multitrans CZ s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rosenberger, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of the diploma thesis is "strategic plan" for company Multitrans CZ s.r.o. In the introductory part are summarized theoretical knowledge which relating to area of methods when we will create strategic plan. The most important and wide section, are the analysis, that include: introduction of company, subject for business, SWOT analysis, analysis external and internal environment and financial analysis. The third part describe strategic plan, assessment for analysis, determination strategic aims and proposal measure for achievement given aims. The last of part contain appraisal stated aims. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30526 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka dokázala svou diplomovou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi. |
cze |
dc.identifier.stag |
21558 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |