Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Petr, Pavel cze
dc.contributor.author Minář, Adam
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:56:27Z
dc.date.available 2013-07-20T01:56:27Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52480
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou mLearningu. Zároveň bude sloužit i jako doporučení, jaké jsou vhodné nástroje při vzdělávání se touto formou. V první části se tato práce zabývá distančním vzděláváním a e-learningem, které mohou zahrnout mLearning do svého systému vzdělávání. Zároveň je zde provedena analýza nástrojů, které by mohly být využity pro mLearning. V další části práce se popisuje smysl zapojení mobilních přístrojů do výuky. cze
dc.format 57 s. cze
dc.format.extent 2155450 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject mLearning cze
dc.subject mobilní vzdělávání cze
dc.subject e-learning cze
dc.subject distanční vzdělávání cze
dc.subject mLearning eng
dc.subject mobile education eng
dc.subject e-learning eng
dc.subject distance learning eng
dc.title mLearning cze
dc.title.alternative mLearning eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The thesis describes the problematics of mLearning, at the same time it will serve as a recommendation for which tools are appropriate to be used for education in this form. In the first part the thesis talks about distant education and e-learning, where it is possible to include mLearning and also there is an analysis of the tools that could be used for mLearning. Next part informs about the point of involving mobile devices in the education process. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informatika ve veřejné správě cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28834 cze
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Student představil komisy výsledky bakalářské práce na téma mLearning. Student definoval cíl, postup řešení a prezentoval výstupy své práce. Na otázky pohotově odpověděl: Jaká jsou kritická místa využívání mLearningu na vysoké škole? Jaké nástroje eLearningu jsou vhodné pro mLearning? Jaké procento studentů na VŠ používá chytré telefony? cze
dc.identifier.stag 18930 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet