Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka cze
dc.contributor.author Štěrovská, Eliška
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:52:57Z
dc.date.available 2013-07-20T01:52:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51919
dc.description.abstract Tato práce pojednává o manipulativním a neetickém nátlaku na spotřebitele. Z rozsáhlé oblasti marketingu se zaměřuji na nejviditelnější nástroj marketingového komunikačního mixu - reklamu. Na konkrétních reklamních kampaních je demonstrována manipulace se zákazníky a jsou definovány negativní dopady těchto kampaní. cze
dc.format 45 s. cze
dc.format.extent 1704512 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject reklama cze
dc.subject klamavá reklama cze
dc.subject manipulace cze
dc.subject reklamní kampaně cze
dc.subject marketing eng
dc.subject promotion eng
dc.subject false advertising eng
dc.subject manipulation eng
dc.subject advertising campaign eng
dc.title Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky cze
dc.title.alternative Manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with manipulative and unethical pressure on consumers. I focus on the most conspicuous instrument of marketing communication mix - an advertising. The manipulation with customers is demonstrated on the specific advertising campaigns and there are defined some negative impacts of these campaigns. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28745 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky. Cílem práce byl je postihnutí souvislostí marketingu a manipulace a dále analyzovat reklamu v kontextu manipulativního a neetického nátlaku na spotřebitele a demonstrovat tyto důsledky ve vybraných kampaních. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Domníváte se, že manipulativní aspekty marketingu mají stále důmyslnější charakter? 2. Domníváte se, že míra manipulace v moderní době je výrazně vyšší než v minulosti? 3. Co Vám osobně zpracování tématu přineslo? cze
dc.identifier.stag 19581 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet