dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
cze |
dc.contributor.author |
Štěrovská, Eliška |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:52:57Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:52:57Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51919 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o manipulativním a neetickém nátlaku na spotřebitele. Z rozsáhlé oblasti marketingu se zaměřuji na nejviditelnější nástroj marketingového komunikačního mixu - reklamu. Na konkrétních reklamních kampaních je demonstrována manipulace se zákazníky a jsou definovány negativní dopady těchto kampaní. |
cze |
dc.format |
45 s. |
cze |
dc.format.extent |
1704512 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
klamavá reklama |
cze |
dc.subject |
manipulace |
cze |
dc.subject |
reklamní kampaně |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
false advertising |
eng |
dc.subject |
manipulation |
eng |
dc.subject |
advertising campaign |
eng |
dc.title |
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky |
cze |
dc.title.alternative |
Manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with manipulative and unethical pressure on consumers. I focus on the most conspicuous instrument of marketing communication mix - an advertising. The manipulation with customers is demonstrated on the specific advertising campaigns and there are defined some negative impacts of these campaigns. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28745 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky. Cílem práce byl je postihnutí souvislostí marketingu a manipulace a dále analyzovat reklamu v kontextu manipulativního a neetického nátlaku na spotřebitele a demonstrovat tyto důsledky ve vybraných kampaních. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Domníváte se, že manipulativní aspekty marketingu mají stále důmyslnější charakter?
2. Domníváte se, že míra manipulace v moderní době je výrazně vyšší než v minulosti?
3. Co Vám osobně zpracování tématu přineslo? |
cze |
dc.identifier.stag |
19581 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |