Problematika syndromu vyhoření u vychovatelů v ústavní péči

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vališová, Alena cze
dc.contributor.author Marková, Aneta
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:35Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:35Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48614
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u vychovatelů, kteří jsou zaměstnáni v zařízení ústavní péče, konkrétně se jedná o Diagnostický ústav, středisko výchovné péče, základní školu a školní jídelnu v Hradci Králové. Vychovatelé jsou denně vystavováni mnohým nepředvídatelným situacím a velmi často se mění kolektiv klientů, proto se vychovatelé mohou setkávat s pocity marnosti a zbytečnosti ve svém zaměstnání. Tato práce si klade za cíl zjistit, zda se u vychovatelů již vyskytl syndrom vyhoření nebo toto riziko hrozí a doporučit možnosti řešení. Kvalitativní výzkum podává nástin skutečností a problémů, se kterými se vychovatelé nejvíce potýkají a hodnotí podle standardizovaného dotazníku míru syndromu vyhoření. cze
dc.format 78 s. cze
dc.format.extent 1207480 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.6.2013 cze
dc.subject ústavní výchova cze
dc.subject diagnostický ústav cze
dc.subject vychovatelé cze
dc.subject syndrom vyhoření cze
dc.subject institutional education eng
dc.subject diagnostic institute eng
dc.subject educators eng
dc.subject burnout syndrome eng
dc.title Problematika syndromu vyhoření u vychovatelů v ústavní péči cze
dc.title.alternative Problems of burnout for educators in institutional care eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the problem of burnout syndrome among educators employed in an institutional education facility, namely in the Diagnostic Institute, Educational Care Centre, Primary School and School Lunchroom in Hradec Králové. Educators have to face many unforeseeable situations every day and the collective of their clients changes very often and hence the educators may encounter feelings of futility and uselessness in their employment. The aim of this thesis is to find out whether educators have experienced the burnout syndrome or whether this risk is imminent and to recommend possible solutions. Quality research presents an outline of facts and problems most frequently encountered by educators and it assesses the level of burnout syndrome on the basis of a standardized questionnaire. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27399 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 15845 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet