dc.contributor.advisor |
Ježek, Jindřich |
|
dc.contributor.author |
Šírová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:45:29Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:45:29Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46666 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována problematice firemní image a analýze image konkrétně u firmy Formánek Logistic s.r.o. podnikající v dopravní logistice. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku pojmu image a na to, jaký význam má pro daný subjekt. Do této části je zahrnuta i podrobná charakteristika již zmiňované firmy. Obsah praktické části představuje cíl bakalářské práce a to analyzovat image logistické firmy Formánek Logistic s.r.o. pomocí vhodných metod a navrhnout případné změny. |
cze |
dc.format |
54 s. |
|
dc.format.extent |
2105258 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
image firmy |
cze |
dc.subject |
analýza image logistické firmy |
cze |
dc.subject |
dopravní logistika |
cze |
dc.subject |
sémantický diferenciál |
cze |
dc.subject |
fyziognomický test |
cze |
dc.subject |
company image |
eng |
dc.subject |
image analysis of the logistic company |
eng |
dc.subject |
transport logistics |
eng |
dc.subject |
semantic differential |
eng |
dc.subject |
physiognomic test |
eng |
dc.title |
Image logistické firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Image of the logistics company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the company image in general and analysis of the image of Formánek Logistic s.r.o. which is making business in traffic logistics. The theoretical part studies the characteristics of the image and its importance for companies. This part also includes the characteristics of the mentioned company. The practical part is the aim of this thesis and deals with the analysis of the image of Formánek Logistics s.r.o. using suitable methods and sugesting possible changes. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26484 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
18007 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |