Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Duplinský, Josef
dc.contributor.author Petříková, Šárka
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:44:30Z
dc.date.available 2012-07-15T22:44:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46483
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků výzkumu mely ubírat. cze
dc.format 102 s.
dc.format.extent 2426222 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject ovlivňování zákazníků cze
dc.subject marketingové metody cze
dc.subject psychologie trhu cze
dc.subject chování spotřebitele cze
dc.subject direct marketing cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject influencing of the customers eng
dc.subject methods of the marketing eng
dc.subject market psychology eng
dc.subject customer behavior eng
dc.subject direct marketing eng
dc.subject personal sales eng
dc.title Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody cze
dc.title.alternative The ways of influence existing and potential customers and public opinion on these methods. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Brychtová, Šárka
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on existing methods by which the companies impress the existing and potential customers. The theoretical part is further dealt with the marketing and psychological ways of influencing the public. The practical part includes the research evaluation, related to the Czech citizens´ opinions on the issue, and recommendations of the marketing ways according to the research results. eng
dc.description.department Ústav veřejné správy a práva cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25920
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky: 1. Jak byste charakterizovala tzv. klamavou reklamu? 2. Jak hodnotíte pro budoucno vývoj vlivu firemních značek na spotřební chování? 3. Marketingové metody v sobě mohou jistě obsahovat i řadu manipulativních aspektů. Jak se díváte na tuto problematiku? Myslíte, že mají nějaký negativní vliv na život společnosti či jedince? Zkuste říci příklady? cze
dc.identifier.stag 16627 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet