dc.contributor.advisor |
Duplinský, Josef |
|
dc.contributor.author |
Petříková, Šárka |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:44:30Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46483 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků výzkumu mely ubírat. |
cze |
dc.format |
102 s. |
|
dc.format.extent |
2426222 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
ovlivňování zákazníků |
cze |
dc.subject |
marketingové metody |
cze |
dc.subject |
psychologie trhu |
cze |
dc.subject |
chování spotřebitele |
cze |
dc.subject |
direct marketing |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
influencing of the customers |
eng |
dc.subject |
methods of the marketing |
eng |
dc.subject |
market psychology |
eng |
dc.subject |
customer behavior |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
personal sales |
eng |
dc.title |
Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody |
cze |
dc.title.alternative |
The ways of influence existing and potential customers and public opinion on these methods. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Brychtová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on existing methods by which the companies impress the existing and potential customers. The theoretical part is further dealt with the marketing and psychological ways of influencing the public. The practical part includes the research evaluation, related to the Czech citizens´ opinions on the issue, and recommendations of the marketing ways according to the research results. |
eng |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a práva |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25920 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky:
1. Jak byste charakterizovala tzv. klamavou reklamu?
2. Jak hodnotíte pro budoucno vývoj vlivu firemních značek na spotřební chování?
3. Marketingové metody v sobě mohou jistě obsahovat i řadu manipulativních aspektů. Jak se díváte na tuto problematiku? Myslíte, že mají nějaký negativní vliv na život společnosti či jedince? Zkuste říci příklady? |
cze |
dc.identifier.stag |
16627 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |