Analýza závislosti prodeje vozidel BMW v ČR na podpoře prodeje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf, Rudolf
dc.contributor.author Cmíral, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:40:36Z
dc.date.available 2012-07-15T22:40:36Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45753
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o závislosti prodejů vozidel BMW v České Republice na finanční podpoře jejich prodeje. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje v kontextu komunikačního mixu. Praktická část analyzuje současný stav podpory prodeje vybraných modelů BMW v ČR a pomocí regresních modelů míru závislosti výše prodejů na velikosti podpory. Dále zobrazuje budoucí vývoj prodejů vybraných vozů značky BMW. cze
dc.format 81 s.
dc.format.extent 2298791 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject regresní analýza cze
dc.subject závislost cze
dc.subject BMW cze
dc.subject Česká Republika cze
dc.subject sales promotion eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject regression analysis eng
dc.subject dependence eng
dc.subject Czech Republic eng
dc.title Analýza závislosti prodeje vozidel BMW v ČR na podpoře prodeje cze
dc.title.alternative Analysis of the dependence of BMW vehicles sales in the Czech Republic on sales promotion eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Holý, David
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the dependence of financial sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic on sales volume. The theoretical part contains, in particular, a general summary and a description of sales promotion as a part of the communication mix. The practical part analyzes the current state of sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic and the reliance of the sales and the extense of sales promotion by means of a regression analysis. Furthermore it shows future trends of sales of selected BMW vehicles. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D26401
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 18073 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet