dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
|
dc.contributor.author |
Cmíral, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:36Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:36Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45753 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o závislosti prodejů vozidel BMW v České Republice na finanční podpoře jejich prodeje. Teoretická část obsahuje zejména všeobecný přehled a popis podpory prodeje v kontextu komunikačního mixu. Praktická část analyzuje současný stav podpory prodeje vybraných modelů BMW v ČR a pomocí regresních modelů míru závislosti výše prodejů na velikosti podpory. Dále zobrazuje budoucí vývoj prodejů vybraných vozů značky BMW. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.format.extent |
2298791 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
regresní analýza |
cze |
dc.subject |
závislost |
cze |
dc.subject |
BMW |
cze |
dc.subject |
Česká Republika |
cze |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
regression analysis |
eng |
dc.subject |
dependence |
eng |
dc.subject |
Czech Republic |
eng |
dc.title |
Analýza závislosti prodeje vozidel BMW v ČR na podpoře prodeje |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the dependence of BMW vehicles sales in the Czech Republic on sales promotion |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Holý, David |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the dependence of financial sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic on sales volume. The theoretical part contains, in particular, a general summary and a description of sales promotion as a part of the communication mix. The practical part analyzes the current state of sales promotion of BMW vehicles in the Czech Republic and the reliance of the sales and the extense of sales promotion by means of a regression analysis. Furthermore it shows future trends of sales of selected BMW vehicles. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26401 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
18073 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |