dc.contributor.advisor |
Duplinský, Josef |
|
dc.contributor.author |
Školudová, Jana |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:39:14Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45512 |
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem diplomové práce je Social Media Marketing, jako proces propagace značky, produktu, a budování reputace pomocí mediálních kanálů, zvláště sociálních sítí. Cílem diplomové práce je na základě studia odborné literatury, pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru se zaměstnancem Social Media Agentury definovat, do jaké míry sociální sítě ovlivňují jejich uživatele v oblasti marketingu a podnikání. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.format.extent |
1761441 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.4.2022 |
cze |
dc.subject |
social media marketing |
cze |
dc.subject |
social media |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
hypertargeting |
cze |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.title |
Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí |
cze |
dc.title.alternative |
Social media marketing - potentials and impact of the social network |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Panuš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of this Diploma Thesis is Social Media Marketing, as a process promoting brand, product, and building a reputation through social media channels, especially through social network. The aim of this Diploma Thesis is based on study of literature, using a questionnaire and an interview with empleyee Social Media Agency to define the extent to which social networks affect their users in marketing and entrepreneurship. |
eng |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a práva |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25919 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky:
1. Kterou část výzkumu považujete za nejnáročnější (nejproblematičtější)?
2. V závěru práce akcentujete možnosti většího komerčního využití těchto sítí, cítíte zde nějaké etické problémy? |
cze |
dc.identifier.stag |
16628 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |