dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
|
dc.contributor.author |
Waňková, Petra |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:31:27Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:31:27Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41937 |
|
dc.description.abstract |
Hlavní náplní bakalářské práce je řešení jakosti v konkrétním podniku. Část teoretická je zaměřena na obecný popis vybraných kapitol z celé problematiky, týkajících se jakosti. V praktické části je provedena analýza již fungujícího systému jakosti v konkrétní společnosti KASPER KOVO s. r. o. dle struktury normy ČSN EN ISO 9001:2009. Výsledkem práce je odhalit nedostatky a následně společnosti navrhnout konkrétní řešení a doporučení. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.format.extent |
8263185 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
jakost |
cze |
dc.subject |
systémy jakosti |
cze |
dc.subject |
management jakosti |
cze |
dc.subject |
ISO normy |
cze |
dc.subject |
integrované systémy řízení |
cze |
dc.subject |
krizová řízení |
cze |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
quality systems |
eng |
dc.subject |
quality management |
eng |
dc.subject |
ISO norms |
eng |
dc.subject |
integrated management systems |
eng |
dc.subject |
crisis management |
eng |
dc.title |
Jakost v podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Quality in company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main scope of the Bachelor thesis is a quality solving in a particular company. The theoretical part focuses on the general description of selected chapters from all issues concerning the quality. In the practical part, an analysis of already functioning quality system in the particular company KASPER KOVO s. r. o. is made according to a structure of standard CSN EN ISO 9001:2009. The result of this work is to detect insufficiencies and then to propose exact resolutions and recommendations to this company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25185 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Komise byla seznámena s obsahem bakalářské práce. Cílem práce bylo obecně popsat jakost a analyzovat systém jakosti v podniku KASPER KOVO, s.r.o. Studentka představila analyzovanou společnost a seznámila komisi s postupem řešeného problému. Hlavními získanými poznatky byly procesní přístup, neustále zvyšování spokojenosti zákazníků a hodnocení dodavatelů. Ve společnosti je péče o jakost na velmi dobré úrovni, nejsou zde žádné neshody, ale pouze doporučení ke zlepšení. Nad rámec stanovených cílů byla provedena analýza potenciálních rizik a navržena směrnice SM 09_00_Krizové řízení a univerzální krizový plán. |
cze |
dc.identifier.stag |
13257 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |