Jakost v podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Roudný, Radim
dc.contributor.author Waňková, Petra
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:31:27Z
dc.date.available 2011-10-03T20:31:27Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/41937
dc.description.abstract Hlavní náplní bakalářské práce je řešení jakosti v konkrétním podniku. Část teoretická je zaměřena na obecný popis vybraných kapitol z celé problematiky, týkajících se jakosti. V praktické části je provedena analýza již fungujícího systému jakosti v konkrétní společnosti KASPER KOVO s. r. o. dle struktury normy ČSN EN ISO 9001:2009. Výsledkem práce je odhalit nedostatky a následně společnosti navrhnout konkrétní řešení a doporučení. cze
dc.format 58 s.
dc.format.extent 8263185 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject jakost cze
dc.subject systémy jakosti cze
dc.subject management jakosti cze
dc.subject ISO normy cze
dc.subject integrované systémy řízení cze
dc.subject krizová řízení cze
dc.subject quality eng
dc.subject quality systems eng
dc.subject quality management eng
dc.subject ISO norms eng
dc.subject integrated management systems eng
dc.subject crisis management eng
dc.title Jakost v podniku cze
dc.title.alternative Quality in company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The main scope of the Bachelor thesis is a quality solving in a particular company. The theoretical part focuses on the general description of selected chapters from all issues concerning the quality. In the practical part, an analysis of already functioning quality system in the particular company KASPER KOVO s. r. o. is made according to a structure of standard CSN EN ISO 9001:2009. The result of this work is to detect insufficiencies and then to propose exact resolutions and recommendations to this company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25185
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Komise byla seznámena s obsahem bakalářské práce. Cílem práce bylo obecně popsat jakost a analyzovat systém jakosti v podniku KASPER KOVO, s.r.o. Studentka představila analyzovanou společnost a seznámila komisi s postupem řešeného problému. Hlavními získanými poznatky byly procesní přístup, neustále zvyšování spokojenosti zákazníků a hodnocení dodavatelů. Ve společnosti je péče o jakost na velmi dobré úrovni, nejsou zde žádné neshody, ale pouze doporučení ke zlepšení. Nad rámec stanovených cílů byla provedena analýza potenciálních rizik a navržena směrnice SM 09_00_Krizové řízení a univerzální krizový plán. cze
dc.identifier.stag 13257 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet