DSpace
English čeština   

   

Digitální knihovna Univerzity Pardubice >
Fakulta ekonomicko-správní / Faculty of Economics and Administration >
Ústav systémového inženýrství a informatiky / Institute of System Engineering and Informatics >
Bakalářské práce / Bachelor's works ÚSII FES (Bc.) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10195/39718

Název: Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk
Název v jiném jazyce: Streamlining the process for evidence and requirements solving of IS operations and procedures addressing using the internal and maintenance services HelpDesk
Autoři: Špryncová, Monika
Vedoucí práce: Jirava, Pavel
Datum vydání: 2011
Typ: bakalářská práce
Studijní obor: Informatika ve veřejné správě
Signatura: D24767
Umístění: Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k plnému textu: práce není přístupná
URI: http://hdl.handle.net/10195/39718
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's works ÚSII FES (Bc.)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SpryncovaM_ZefektivneniProcesu_PJ_2010.pdfbakalářská práce (NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR)2,66 MBAdobe PDFView/Open
jiravap_Zefektivnění procesu_MS_2010.pdfposudek vedoucího69,33 kBAdobe PDFView/Open
Share/Bookmark

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2009 MIT and Hewlett-Packard
Univerzita Pardubice - Univerzitní knihovna UPa - Seico s.r.o. - Feedback