Abstrakt:
Každý informační systém se potýká v rámci své implementace s problémy, a u tohoto velmi diskutovaného systému tomu není jinak. Systém je však svými principy unikátní v celé Evropě, a nejen proto by měl být podporován, rozvíjen a jeho drobné nedostatky by měly být alespoň zpočátku provozu tolerovány. Práce se v teoretické části věnuje v několika kapitolách podrobnému popisu smyslu, funkcí a principů informačního systému Datových schránek. Je zde také popsán postup, jak zažádat o datovou schránku, jak se do prostředí portálu přihlásit a jak se v něm orientovat. V této části se budu snažit poskytnout pracovníkům především notářských a advokátních kanceláří, kteří jsou zodpovědní za správu datové schránky, pohled na nabídku produktů tzv. ?třetích stran?, které komunikaci prostřednictvím datových zpráv usnadňují. V praktické části diplomové práce jsem zpracovala odpovědi na otázky, které se v rámci tématu datových schránek ukázaly při zavádění systému nejpalčivější, a bylo žádoucí zajistit zpětnou reakci od uživatelů.