Hodnocení učebnic buněčné biologie z pohledu didaktiky
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Hodnocení učebnic buněčné biologie z pohledu didaktiky
Slováková, Marcela
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/38794
Datum publikování:
2011
Document type:
závěrečná práce
Advisor:
Tulka, Jiří
Signature:
D24036
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
E-version access:
Bez omezení
Study discipline:
doplňující pedagogické studium
Abstract:
V této práci doplňujícího pedagogického studia byla hodnocena učebnice Biologie buněk pro Gymnázia z pohledu obtížnosti textu, didaktické vybavenosti a obtížnosti úloh. Učebnice je srovnána s Essential cell biology, kolektivu autora B. Albertse.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39571]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login