Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá interaktivní tabulí a jejím využití při výuce Anglického jazyka. Práce začíná teoretickou částí, která představuje interaktivní tabuli, klasifikuje ji s ohledem na činitele výuky jako didaktickou pomůcku, stručně komentuje jejich historii a popisuje technické vlastnosti této technologie. Vzhledem k dostupným výzkumům analyzuje její vliv na vzdělávání, učitele a žáka. Praktická část se zaměřuje na vlastní výzkum v terénu jehož cílem je analyzovat informace týkající se specifického tématu jakým způsobem je interaktivní tabule představena učitelům a jak tyto vědomosti využijí při výuce anglického jazyka. Na začátku je popsán výzkumný problém a cíl, plán, pozadí výzkumu a také použité metody a pomůcky. Samotný výzkum se skládá ze tří částí, kde se každá soustředí na specifický díl zkoumaného problému. Výzkum je také zaměřen na srovnání a možné potvrzení faktů zmíněných v teoretické části.