Řešení napáječe a regulační struktury pro synchronní trakční motor s permanentními magnety

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gregora, Stanislav
dc.contributor.author Šimánek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-09-06T11:04:47Z
dc.date.available 2010-09-06T11:04:47Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37239
dc.description.abstract Tato dizertační práce je zaměřena na koncepční návrh regulační struktury pro pohon zkušebního stavu se synchronním motorem s permanentními magnety. V rámci práce je provedena rozsáhlá analýza navrhovaných regulačních struktur pro regulaci momentu včetně regulace odbuzování. Analýza je zaměřena zejména na problematiku dynamiky regulace. Tato analýza je založena prevážne na simulacích, které jsou ve vybraných případech podpořeny experimentálními testy. Práce ve svém závěru stanovuje vhodnou koncepci regulační struktury pro pohon zkušebního stavu. cze
dc.format 107 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject synchronní motory cze
dc.subject dynamika cze
dc.subject PMSM cze
dc.subject napaječe cze
dc.subject synchronous motors eng
dc.subject dynamics eng
dc.subject power supplies eng
dc.title Řešení napáječe a regulační struktury pro synchronní trakční motor s permanentními magnety cze
dc.title.alternative Inverter and control algorithms for traction drive with permanent magnet synchronous motor eng
dc.type disertační práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The dissertation named “Inverter and Control Algorithms for Traction Drive With Permanent Magnet Synchronous Motor” deals with control structure design for testing stand drive using permanent magnet synchronous motor. Main part of the dissertation is detailed analysis of proposed torque and flux weakening control structures from dynamic behavior point of view. The analysis is mostly based on simulations with experimental verification of selected cases. The final conception of torque and flux weakening control structure is described in conclusion of the dissertation. eng
dc.description.department Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky a infrastruktura cze
dc.thesis.degree-name Ph.D. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D21874 cze
dc.identifier.signature D21874
dc.thesis.degree-program Technika a technologie v dopravě a spojích cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet