dc.contributor.advisor |
Gregora, Stanislav |
|
dc.contributor.author |
Šimánek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-06T11:04:47Z |
|
dc.date.available |
2010-09-06T11:04:47Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37239 |
|
dc.description.abstract |
Tato dizertační práce je zaměřena na koncepční návrh regulační struktury pro pohon zkušebního stavu se synchronním motorem s permanentními magnety. V rámci práce je provedena rozsáhlá analýza navrhovaných regulačních struktur pro regulaci momentu včetně regulace odbuzování. Analýza je zaměřena zejména na problematiku dynamiky regulace. Tato analýza je založena prevážne na simulacích, které jsou ve vybraných případech podpořeny experimentálními testy. Práce ve svém závěru stanovuje vhodnou koncepci regulační struktury pro pohon zkušebního stavu. |
cze |
dc.format |
107 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
synchronní motory |
cze |
dc.subject |
dynamika |
cze |
dc.subject |
PMSM |
cze |
dc.subject |
napaječe |
cze |
dc.subject |
synchronous motors |
eng |
dc.subject |
dynamics |
eng |
dc.subject |
power supplies |
eng |
dc.title |
Řešení napáječe a regulační struktury pro synchronní trakční motor s permanentními magnety |
cze |
dc.title.alternative |
Inverter and control algorithms for traction drive with permanent magnet synchronous motor |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation named “Inverter and Control Algorithms for Traction Drive With
Permanent Magnet Synchronous Motor” deals with control structure design for testing stand
drive using permanent magnet synchronous motor. Main part of the dissertation is detailed
analysis of proposed torque and flux weakening control structures from dynamic behavior
point of view. The analysis is mostly based on simulations with experimental verification of
selected cases. The final conception of torque and flux weakening control structure is
described in conclusion of the dissertation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky a infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21874 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21874 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |