Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kašpar, Oldřich |
|
dc.contributor.author |
Hochmanová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-06-17T20:19:45Z |
|
dc.date.available |
2010-06-17T20:19:45Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36082 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná bakalářská práce pojednáva o celkovém vývoji večerníčku (tj.historii, tvůrcích, kontextu doby i jednotlivých pohádkových seriálech), televizním fenoménu provázejícím generace dětí a dospělých. V plynulé návaznosti na předešlé se druhá část práce zaměřuje na souhrn doprovodných prvků, týkající se večerníčku: vliv televize, pohádka v dětském světě, socializace. Třetí částí je doplňující výzkum snažící se odhalit vliv večerníčku na hodnotové uspořádání předškolních dětí. |
cze |
dc.format |
49 s. |
cze |
dc.format.extent |
2078776 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
večerníček |
cze |
dc.subject |
pohádka |
cze |
dc.subject |
televize |
cze |
dc.subject |
vývoj |
cze |
dc.subject |
vliv |
cze |
dc.subject |
předškolní děti |
cze |
dc.subject |
bedtime story |
eng |
dc.subject |
fairy tale |
eng |
dc.subject |
television |
eng |
dc.subject |
development |
eng |
dc.subject |
influence |
eng |
dc.subject |
pre-school children |
eng |
dc.title |
Vývoj večerníčku a jeho vliv na současné předškolní děti |
cze |
dc.title.alternative |
Advancement bedtime story and its influence to current preschool children |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final thesis discusses the overall development of the bedtime story Večerníček (i.e. history, its authors, context of the time and some of the individual fairy tale series), a television phenomenon following generations of children and adults . Based on the previous description, the second part focuses on the summary of the accompanying elements relating to bedtime stories: the impact of television, children's fairy tale world, socialization. The third part comprises an additional research seeking discovery of the impact of bedtime stories on preschool children and the influence on their value prioritizing. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21696 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21696 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|