Typologie organizační kultury subjektů veřejné správy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Myšková, Renáta
dc.date.accessioned 2009-12-02T07:19:26Z
dc.date.available 2009-12-02T07:19:26Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.isbn 80-7194-882-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35163
dc.description.abstract Organizační kultura subjektů veřejné správy je ovlivněna nejen specifickými činnostmi, které tyto organizace vykonávají, ale také skutečností, že podléhají veřejné kontrole. Kultura organizace se však vždy promítá do jejích výsledků, v oblasti veřejného sektoru především do kvality poskytovaných služeb. Analýzou teoreticky vymezených typologií organizační kultury lze nalézt její charakteristické znaky společné pro subjekty veřejného sektoru. Jejich rozbor z hlediska pozitiv a negativ je možné využít pro zlepšení chování pracovníků, i pro zkvalitnění výstupů jejich práce a otevírá současně možnost dalších empirických výzkumů. cze
dc.format s. 328-331 cze
dc.format p. 328-331 eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject organizační kultura cze
dc.subject typologie organizační kultury cze
dc.subject subjekty veřejného sektoru cze
dc.subject organizational culture eng
dc.subject typologies of organizational culture eng
dc.subject public administration subjects eng
dc.title Typologie organizační kultury subjektů veřejné správy cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Organizational culture of public administration subjects is affected not only by specific activities, which these organizations practise, but also by the fact, that is subjected to public control. Culture of organization always influences its results, in public sector first of all the quality of provided services. It is possible to find significant characters common for public sector organizations by the analysis of theoretically determinate organizational culture typologies. Their analysis in light of positive and negative can be used for advancement of employee behaviour and to improve the quality of their work outputs. At the same time can developing the possibility of other empirical researches. eng
dc.event Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko) cze
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet