DSpace
English čeština   

   

Digitální knihovna Univerzity Pardubice >
Dopravní fakulta Jana Pernera / Jan Perner Transport Faculty >
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky / Department of Transport Management, Marketing and Logistics >
Diplomové práce / Theses KDMML DFJP (Ing.) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10195/34272

Název: Návrh marketingové strategie Xcomfort
Název v jiném jazyce: Xcomfort marketing strategy
Autoři: Sasín, Martin
Vedoucí práce: Pojkarová, Kateřina
Datum vydání: 2009
Typ: diplomová práce
Studijní obor: Dopravní management, marketing a logistika
Signatura: D20506
Umístění: Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k plnému textu: Práce není přístupná
URI: http://hdl.handle.net/10195/34272
Přístup k tištěné práci: práce není přístupná
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses KDMML DFJP (Ing.)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SasinM_Navrh marketingove_KP_2009.pdfNEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR4,53 MBAdobe PDFView/Open
PojkarovaK_Navrh marketingove_MS_2009.pdf18,26 kBAdobe PDFView/Open
ReinerM_Navrh marketingove_MS_2009.doc42,5 kBMicrosoft WordView/Open
Share/Bookmark

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2009 MIT and Hewlett-Packard
Univerzita Pardubice - Univerzitní knihovna UPa - Seico s.r.o. - Feedback