Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy v regionu Jesenicko

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf st., Rudolf
dc.contributor.author Kurejová, Helena
dc.date.accessioned 2009-07-03T13:14:28Z
dc.date.available 2009-07-03T13:14:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34266
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na osobní dopravu v regionu Jesenicko. V první části je objasněna teorie marketingu, marketingových průzkumů a základní pojmy. V druhé části je popsána charakteristika Jesenicka a stav osobní dopravy v regionu. Třetí kapitola popisuje metodiku vlastního průzkumu a zpracovává marketingový průzkum osobní dopravy na Jesenicku a na základě jeho výsledků se snaží navrhnout opatření k vylepšení osobní dopravy v regionu. Závěrečná kapitola pak obsahuje vyhodnocení přínosů navrhovaných řešení. cze
dc.format 70 s. cze
dc.format.extent 1257559 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Transport Services eng
dc.subject marketing researches eng
dc.subject regions eng
dc.subject passenger traffic eng
dc.subject commitment of public services eng
dc.subject Dopravní obslužnost cze
dc.subject marketingové průzkumy cze
dc.subject regiony cze
dc.subject osobní doprava cze
dc.subject závazky veřejných služeb cze
dc.title Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy v regionu Jesenicko cze
dc.title.alternative Marketing survey of passenger traffic service in the Jesenicko region eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Svědiroh, Jiří
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The diploma paper is focused on passenger services in the Jesenicko region. In the first part there is explained the theory of marketing, marketing researches and basic concepts. The second part is based on Jesenicko regional label and on the state of passenger services in the region. The third part contains the methodology of the research and processes information from the marketing survey of passenger traffic service in the Jesenicko region. On basis of results I am trying to suggest the measures to improvement of passenger services in the region. The last part contains the assessment of contributions from the suggestions. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20406
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet