dc.contributor.advisor |
Kampf st., Rudolf |
|
dc.contributor.author |
Štěpánková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T09:50:36Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T09:50:36Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33822 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá otázkou dopravní obslužnosti v regionu Pardubice. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového průzkumu. Navazuje část zabývající se charakteristikou Pardubického kraje a analýzou současného stavu dopravní obslužnosti pomocí statistických materiálů a podkladů získaných marketingovým průzkumem. V posledních dvou kapitolách předkládá možné návrhy na vylepšení situace a jejich zhodnocení. |
cze |
dc.format |
50 s. |
cze |
dc.format.extent |
2446969 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing research |
eng |
dc.subject |
traffic services |
eng |
dc.subject |
passenger traffic |
eng |
dc.subject |
Pardubice |
eng |
dc.subject |
marketingové průzkumy |
cze |
dc.subject |
Dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
osobní doprava |
cze |
dc.subject |
Pardubice |
cze |
dc.title |
Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy regionu Pardubice |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing research of public transport services in Pardubice region |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Svědiroh, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma degree thesis called Marketing research of public transport services in Pardubice region are traffic services in this region. In the first part, the theoretical findings concerning to sphere of marketing research are outlined. The second part is focused on characterization of the Pardubice region and on analyses contemporary situation of traffic services by way of statistical materials and foundations which are achieved by the marketing research. At the close of this diploma degree I paid my attention to suggestions of improving the situation and its evaluations. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20517 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |