Koncept pedagogické inovace v českém a anglickém diskurzu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Brebera, Pavel
dc.date.accessioned 2009-03-12T16:07:50Z
dc.date.available 2009-03-12T16:07:50Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32563
dc.description.abstract The article is focused on identifying some specifics of the use of terms innovation/improvement in the field od education in Czech and English discourse. These issues have been analysed with help of topic relevant literature and by means of carrying out a content analysis of the official catalogue of study visits within the programme Socrates Arion 2003/2004. eng
dc.format p. 117-126 eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject pedagogika cze
dc.subject Inovace cze
dc.subject synonyma cze
dc.subject textová analýza cze
dc.title Koncept pedagogické inovace v českém a anglickém diskurzu cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47334
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet