Marketingové plánování současných a potenciálních oborů podnikání jako subsystém strategického managementu podniků chemického průmyslu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Lošťáková, Hana
dc.date.accessioned 2009-03-12T16:01:28Z
dc.date.available 2009-03-12T16:01:28Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-555X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32467
dc.description.abstract This paper deals with position of marketing planning of current and potential SBUs in system of strategic management of chemical companies. It discuses qualification of top management and management of SBUs in this system. It also shows the succession of phase of strategic management process with marketing planning of SBUs as its subsystem. eng
dc.format s. 211-215 cze
dc.format p. 211-215 eng
dc.format.extent 114749 bytes cze
dc.format.extent 114749 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 4 (1999) eng
dc.subject chemický průmysl cze
dc.subject podniky cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Strategický management cze
dc.title Marketingové plánování současných a potenciálních oborů podnikání jako subsystém strategického managementu podniků chemického průmyslu cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47940
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet