Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Gregora, Stanislav |
|
dc.contributor.author |
Novák, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Schejbal, Vladimír |
|
dc.date.accessioned |
2009-03-12T15:52:24Z |
|
dc.date.available |
2009-03-12T15:52:24Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.issn |
1211-6610 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/32056 |
|
dc.description.abstract |
Článek pojednává o modernizaci trakčních pohonů vozidel závislé a nezávislé trakce. Je zde uveden generační vývoj vlatního trakčního pohonu a jeho řízení z hlediska aplikačního použití na kolejových vozidlech. Pojednává se zde i o novém aplikačním pohonu se synchronním motorem s permanentními magnety, který nachází zejména uplatnění v pohonu lehké kolejové techniky, ale především u silničních vozidel, kde se uplatní jeho přednosti. |
cze |
dc.format |
s. 133-142 |
cze |
dc.format |
p. 133-142 |
eng |
dc.format.extent |
400240 bytes |
cze |
dc.format.extent |
400240 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.relation.ispartof |
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 9 (2003) |
eng |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
trakční pohon |
cze |
dc.subject |
modernizace |
cze |
dc.subject |
synchronní motor |
cze |
dc.subject |
permanentní magnety |
cze |
dc.title |
Innovation of traction drives |
eng |
dc.type |
Article |
eng |
dc.identifier.signature |
47578 |
cze |
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
published |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|