dc.contributor.advisor |
Petr, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Pohl, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:42:44Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:42:44Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29753 |
|
dc.description.abstract |
V moderním světě se znalosti stávají stěžejním a v mnohých případech nejdůležitějším aktivem, které činí podnik konkurenceschopným mezi ostatními subjekty na trhu výrobků a služeb. Naše společnost se pozvolna dostala do stádia tzv. informační společnosti, do doby, pro kterou je charakteristická rychlá proměnnost okolí a konkurence. Proto jsou klíčovými schopnostmi vedoucími k úspěchu ve veškerých lidských aktivitách, schopnosti rozpoznat relevantní informace a činit na jejich základech v danou chvíli optimální rozhodnutí, vedoucím k získání konkurenčních výhod. Právě při procesu získání a udržení tržních výhod se využívají techniky konkurenčního zpravodajství a efektivního přístupu k informacím a jejich využitím. K těmto činnostem se vztahují pojmy jako management znalostí nebo business inteligence. |
cze |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.format.extent |
598957 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Competitive Intelligence |
eng |
dc.subject |
knowledge management |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
competitive advantages |
eng |
dc.subject |
Information |
eng |
dc.subject |
Konkurenční zpravodajství |
cze |
dc.subject |
management znalostí |
cze |
dc.subject |
business intelligence |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
konkurenční výhody |
cze |
dc.subject |
Informace |
cze |
dc.title |
Místo, úloha a význam konkurenčního zpravodajství (business intelligence - competitive intelligence - knowledge management) |
cze |
dc.title.alternative |
Position, objective and importance of competitive intelligence (business intelligence - competitive intelligence - knowledge management) |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
At present world knowledges are becoming pivotal and in many cases the most importan assets, which make company competitive among other subjects at products and services markets. Society has become slowly to a stage s.c. informatice society, to a stage, which is characteristic by fast enviroment and compotition changes. Therefore the pivotal abilities leading to the success in all human activities are abilities, which allow to identify relevant informations a make right decesions based on them at right time leading to obtain competitive advantages. Right during obtaining and saveing market advantages are used competitive intelligence and efficient information access and information efficiency techniques. These activitieas are connected with notions like knowledge management or business intelligence. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a bezpečnostní systémy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18530 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |