Místo, úloha a význam konkurenčního zpravodajství (business intelligence - competitive intelligence - knowledge management)

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Petr, Pavel
dc.contributor.author Pohl, Josef
dc.date.accessioned 2008-08-12T08:42:44Z
dc.date.available 2008-08-12T08:42:44Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29753
dc.description.abstract V moderním světě se znalosti stávají stěžejním a v mnohých případech nejdůležitějším aktivem, které činí podnik konkurenceschopným mezi ostatními subjekty na trhu výrobků a služeb. Naše společnost se pozvolna dostala do stádia tzv. informační společnosti, do doby, pro kterou je charakteristická rychlá proměnnost okolí a konkurence. Proto jsou klíčovými schopnostmi vedoucími k úspěchu ve veškerých lidských aktivitách, schopnosti rozpoznat relevantní informace a činit na jejich základech v danou chvíli optimální rozhodnutí, vedoucím k získání konkurenčních výhod. Právě při procesu získání a udržení tržních výhod se využívají techniky konkurenčního zpravodajství a efektivního přístupu k informacím a jejich využitím. K těmto činnostem se vztahují pojmy jako management znalostí nebo business inteligence. cze
dc.format 44 s. cze
dc.format.extent 598957 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Competitive Intelligence eng
dc.subject knowledge management eng
dc.subject Competition eng
dc.subject competitive advantages eng
dc.subject Information eng
dc.subject Konkurenční zpravodajství cze
dc.subject management znalostí cze
dc.subject business intelligence cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject konkurenční výhody cze
dc.subject Informace cze
dc.title Místo, úloha a význam konkurenčního zpravodajství (business intelligence - competitive intelligence - knowledge management) cze
dc.title.alternative Position, objective and importance of competitive intelligence (business intelligence - competitive intelligence - knowledge management) eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated At present world knowledges are becoming pivotal and in many cases the most importan assets, which make company competitive among other subjects at products and services markets. Society has become slowly to a stage s.c. informatice society, to a stage, which is characteristic by fast enviroment and compotition changes. Therefore the pivotal abilities leading to the success in all human activities are abilities, which allow to identify relevant informations a make right decesions based on them at right time leading to obtain competitive advantages. Right during obtaining and saveing market advantages are used competitive intelligence and efficient information access and information efficiency techniques. These activitieas are connected with notions like knowledge management or business intelligence. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační a bezpečnostní systémy cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18530
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet