Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Švejda, Mojmír
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:35:25Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:35:25Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29695 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu, především pak na jeden z jeho nástrojů, komunikační mix. Cílem práce je vymezit základní marketingové pojmy a pojednat o marketingovém a komunikačním mixu v rámci firmy. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část se věnuje nástrojům marketingového a komunikačního mixu, které jsou používány divizí KRPA FORM, příp. Krkonošskými papírnami, a.s.. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta rozšíření komunikačního mixu KRPA FORM a tyto návrhy jsou pak zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
71 s., 8 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1667580 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
advertisements |
eng |
dc.subject |
sales promotions |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
reklamy |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.title |
Komunikační mix divize KRPA FORM, Krkonošské papírny, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Communication mix of division KRPA FORM, of Krkonošské papírny, a.s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is about marketing mix, with focus on one of its part, communication mix. The objective of this work is describe basic ideas of marketing and describe ideas of marketing and communication mixes. In the theoretic part are described ideas about marketing and communication mixes. The practical part is about instruments of marketing and communication mixes, which are used in the division KRPA FORM ,of Krkonošské papírny. At the end of the work proposed extension of the communication mix KRPA FORM, and these proposals are then evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18240 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|