Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Alexová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:18:36Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28750 |
|
dc.description.abstract |
Práce se dotýká dvou, v České republice nejvíce rozšířených alternativních škol. Nejdříve přibližuje vlastní pojem „alternativní" a nastiňuje vývoj alternativních škol ve světě a na území České republiky. Poté se zabývá přiblížením školy Montessori a školy waldorfské z hlediska didaktického, se zaměřením na vlastní pracovníky a koncepty vyučovacích hodin a metod. Autorka se snaží obsahově přiblížit oba typy alternativního vzdělávání a všímá si jejich rozdílností. Mnohé poznatky předkládá na základě vlastních zkušeností z praxí a pozorování, v závěru se věnuje sumarizaci a vlastní interpretaci zjištěných skutečností. Práce je určena zájmu široké veřejnosti, a proto odpovídá na několik často kladených otázek, v závěru polemizuje s některými zajímavými i negativními názory. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
794683 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
alternative education |
eng |
dc.subject |
Montessori |
eng |
dc.subject |
waldorf education |
eng |
dc.subject |
alternativní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
Montessori |
cze |
dc.subject |
waldorfská škola |
cze |
dc.subject |
Pardubice |
cze |
dc.title |
Pardubické alternativní školy v teorii a praxi |
cze |
dc.title.alternative |
Alternative schools in Pardubice in the theory and practise |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kocanda, Martin |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work discuss two, in the Czech republic most widespread alternative schools. At first speaks about the own term „alternative" and make clear the development of alternative schools in the world and in the Czech republic region. Then it touches the Montessori school and the waldorf school, all from the didactic view as well as interesed workers and lessons and methods concepts. The author tries to refer to both types of alternative education and takes notice of their differences. Many of knowledge presents on the basis of the own experience from practise and observation, in the conclusion devotes summary and own interpretation of outfinded information. The work is define to general interest, therefore answers some often asked questions and make a polemic with some interesting and also negative opinion. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D18096 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|