dc.contributor.advisor |
Brebera, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Babuščáková, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:15:17Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:15:17Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28710 |
|
dc.description.abstract |
The main aim of this thesis is to develop awareness of the Dalton plan and its influence on the development of learner autonomy and communicative competence in ELT. It is suggested how the conditions in Dalton lessons affect the development of language skills, language subskills and different parts of communicative competence. This paper is also concerned with the influence of teacher roles and organisational forms on the development of learner autonomy and communicative competence. |
cze |
dc.format |
89 s. |
cze |
dc.format.extent |
1500866 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Výuka anglického jazyka |
eng |
dc.subject |
daltonský plán |
eng |
dc.subject |
autonomie žáka |
eng |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
eng |
dc.subject |
organizační formy výuky |
eng |
dc.subject |
ELT |
cze |
dc.subject |
Dalton plan |
cze |
dc.subject |
learner autonomy |
cze |
dc.subject |
communicative competence |
cze |
dc.subject |
organisational forms |
cze |
dc.title |
Dalton Plan in ELT : the role of teacher and the role of student |
eng |
dc.title.alternative |
Daltonský plán ve výuce anglického jazyka : role učitele a role žáka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Píšová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
Cílem této diplomové práce je představit Daltonský plán a nastínit jak učení dle daltonských principů ovlivňuje rozvoj žákovy autonomie a komunikativní kompetence ve výuce anglického jazyka. V této práci je naznačeno jak učební podmínky v daltonských hodinách ovlivňují rozvoj jazykových dovedností, prostředků a různých částí komunikativní kompetence. Diplomová práce se rovněž zabývá rolí učitele a organizačních forem výuky při rozvíjení žákovy autonomie. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D18097 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |