Dalton Plan in ELT : the role of teacher and the role of student

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brebera, Pavel
dc.contributor.author Babuščáková, Darina
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:15:17Z
dc.date.available 2008-08-12T06:15:17Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28710
dc.description.abstract The main aim of this thesis is to develop awareness of the Dalton plan and its influence on the development of learner autonomy and communicative competence in ELT. It is suggested how the conditions in Dalton lessons affect the development of language skills, language subskills and different parts of communicative competence. This paper is also concerned with the influence of teacher roles and organisational forms on the development of learner autonomy and communicative competence. cze
dc.format 89 s. cze
dc.format.extent 1500866 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Výuka anglického jazyka eng
dc.subject daltonský plán eng
dc.subject autonomie žáka eng
dc.subject komunikativní kompetence eng
dc.subject organizační formy výuky eng
dc.subject ELT cze
dc.subject Dalton plan cze
dc.subject learner autonomy cze
dc.subject communicative competence cze
dc.subject organisational forms cze
dc.title Dalton Plan in ELT : the role of teacher and the role of student eng
dc.title.alternative Daltonský plán ve výuce anglického jazyka : role učitele a role žáka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Píšová, Michaela
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Cílem této diplomové práce je představit Daltonský plán a nastínit jak učení dle daltonských principů ovlivňuje rozvoj žákovy autonomie a komunikativní kompetence ve výuce anglického jazyka. V této práci je naznačeno jak učební podmínky v daltonských hodinách ovlivňují rozvoj jazykových dovedností, prostředků a různých částí komunikativní kompetence. Diplomová práce se rovněž zabývá rolí učitele a organizačních forem výuky při rozvíjení žákovy autonomie. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D18097
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet