Strategie rozvoje produktu společnosti Dukla Trutnov, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Pénzešová, Michaela
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:39:15Z
dc.date.available 2007-09-30T14:39:15Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25505
dc.description.abstract Práce je zaměřena na poznání základních produktových strategií, jejich provázanost s marketingem a navržení případných opatření v existující firmě. První část se zabývá základními principy marketingu, které vychází ze strategického řízení. Je zaměřena především na strategie, jejich tvorbu a bližší seznámení s konkrétními produktovými strategiemi. Druhá část se zabývá situací v konkrétní firmě a poznáváním jejího hospodaření se zaměřením na produkty. cze
dc.format 64 s., 21 s. příloh cze
dc.format.extent 3588793 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject produkty cze
dc.subject výrobky cze
dc.subject služby cze
dc.subject situační analýzy cze
dc.subject Public relations cze
dc.title Strategie rozvoje produktu společnosti Dukla Trutnov, s.r.o. cze
dc.title.alternative Strategy of product development in the company Dukla Trutnov, s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16524
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet