dc.contributor.advisor |
Petr, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Filipová, Jana |
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:28:47Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:28:47Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25401 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá analýzou internetového obchodu s využitím data miningu. Je zaměřena především na analýzu dosavadního působení vybraného internetového obchodu na českém trhu. Součástí práce je také charakteristika návštěvníků internetového obchodu a navržení modelu pro identifikaci automatických přístupů (robotů). Před samotnou analýzou, jsou vysvětleny všechny důležité pojmy k pochopení problematiky elektronického obchodování, webového měření a základní pojmy a možnosti data miningu (web miningu). Analýza je prováděna s využitím data miningových nástrojů a za dodržování metodiky CRISP-DM. Na základě této analýzy byly vytvořeny návrhy a doporučení pro praxi. |
cze |
dc.description.abstract |
This thesis is about analysis of e-shop with applying of the data mining. It is focused on analysis of actual effectiveness chosen e-shop on Czech market. A part of this thesis is characterization of e-shops visitors and designing model for bot’s identifications. Before analysis, there are explained some important terms to understand e-commerce, web metrics and basic terms and possibilities of data mining (web mining). Analysis is made with data mining tools with observance of CRISP-DM. At the end of this thesis there is suggestion and recommendation for practice. |
eng |
dc.format |
71 s., 5 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
E-commerce |
eng |
dc.subject |
e-shop |
eng |
dc.subject |
Data Mining |
eng |
dc.subject |
Web Mining |
eng |
dc.subject |
e-shop analysis |
eng |
dc.subject |
CRISP-DM |
eng |
dc.subject |
web metrics |
eng |
dc.subject |
elektronický obchod |
cze |
dc.subject |
Internetový obchod |
cze |
dc.subject |
Data Mining |
cze |
dc.subject |
Web Mining |
cze |
dc.subject |
analýza internetového obchodu |
cze |
dc.subject |
CRISP-DM |
cze |
dc.subject |
webová měřitelnost |
cze |
dc.title |
Analýza internetového obchodu s využitím Data Miningu |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of E-shop with applying the Data mining |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Dvořák, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informatika ve veřejné správě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D15094 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |