dc.contributor.advisor |
Brebera, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Vilímec, Erik
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:43:33Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:43:33Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/21610 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována možnostem rozvoje řečové dovednosti mluvení ve vyučování anglického jazyka prostřednictvím využívání různých organizačních forem. Zabývá se teorií mluvení, vztahu mluvení ke konceptu komunikativní kompetence, typologií aktivit pro rozvoj řečových dovedností, frontální výukou, organizací aktivit pro rozvoj řečových dovedností. Praktická část se soustřeďuje na proces zadávání instrukcí při organizaci aktivit. |
cze |
dc.format |
74 s. |
cze |
dc.format.extent |
443527 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
angličtina |
cze |
dc.subject |
řečové dovednosti |
cze |
dc.subject |
mluvení |
cze |
dc.subject |
výuka angličtiny |
cze |
dc.subject |
frontální vyučování |
cze |
dc.title |
Developing speaking skills |
cze |
dc.title.alternative |
Rozvoj řečové dovednosti |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D16159 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |