Strategické marketingové plánování jako subsystém strategického managementu chemických podniků v turbulentním tržním prostředí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Lošťáková, Hana
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:49:39Z
dc.date.available 2007-09-30T11:49:39Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15736
dc.description.abstract Cílem práce bylo vytvořit rámcovou metodiku strategického marketingového plánování strategických podnikatelských jednotek a jeho dílčích fází jako základ při jeho budování zejména v podnicích chemického průmyslu. cze
dc.format 153 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Strategický management cze
dc.subject tržní ekonomika cze
dc.subject strategické plánování cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject podnikové řízení cze
dc.subject chemický průmysl cze
dc.title Strategické marketingové plánování jako subsystém strategického managementu chemických podniků v turbulentním tržním prostředí cze
dc.date.accepted 1999 cze
dc.thesis.degree-discipline ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.identifier.signature D9332 cze
dc.rights.physicalunit Práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet